The Committee On Human Rights
S5, E7: Paige becomes more enmeshed in her parents' world, and tensions with Matthew Beeman come to a head. Philip and Elizabeth's honey traps take surprising turns, and Stan faces the consequences of overplaying his hand at the FBI.