The Debut
S1, E4: Sandy and Kirsten legally adopt Ryan. The newest member of the Cohen clan ends up escorting Marissa to Cotillion, where Seth meets up with Anna Stern, a new student from Pittsburgh. At the festivities, Jimmy's clients discover that he has been stealing their money and a fist fight breaks out.