The Double Death Of The Dearly Departed
S4, E22: When a Jeffersonian coworker from the Egyptology department dies of heart failure, the whole team attends the wake. However, upon viewing the corpse, Brennan insists the death was no accident, and enlists Booth to help her steal the body so she and Cam can get a closer look. A bizarre mystery develops surrounding the victim’s cause of death, and the suspects are as cryptic as the baffling death itself. Meanwhile, Cam gets a lesson in parenting when she tries to get her newly adopted teenage daughter Michelle to stop smoking.