The Dream Is Not Me
S5, E7: John deals with a problem with his herd; Senator Perry delivers news to Rainwater; Jamie and Sarah plan their next move; the entire Yellowstone enjoys a rare evening of fun together; Beth discusses a new business plan with the ranch in mind.