The Earth Bull
S1, E1: When Jason goes in search of his father, he washes up on the shores of a strange and mysterious land. But it seems the newcomer has chosen the wrong time to arrive in the fabled realm of Atlantis, and Jason soon finds himself at the mercy of a deadly ritual, from which there is no escape.