The Final Four
S1, E19: Mike's dream comes to fruition when Frankie's boss, Mr Ehlert, offers him two tickets to the Final Four. Unfortunately, Frankie's uncle dies, and the funeral is set for the same day, leaving the two in a battle and Frankie making Mike choose which life event is more important to him.