The G-Bomb
S13, E2: At the boat party, Aaron drops the G-bomb on Marnie and single Gaz is back when he pulls Chantelle. But how will Holly react when she finds out? Chloe's plan to get Marty ends in pie with Marty legging it out of a caravan window to escape.