The Grail
S1, E8: It's the Grand Opening of Quail Eegan's new museum -- and Rip Digman will stop at nothing to infiltrate it. Meanwhile, Saltine must delve into the seedy underbelly of the Arky world in order to learn the truth about a dangerous artefact.