The Ground Shifts Beneath Us
S5, E11: After a major accident at O'Hare, the ED is concerned one of their own is in mortal danger. Will's proposal for a safe injection site goes to the board for consideration. Meanwhile, Natalie and Goodwin become concerned for Gwen.