The Lost Love in the Foreign Land
S10, E6: The Jeffersonian team investigates the murder of an immigrant maid whose remains were found on the side of the road. The victim’s wealthy former employer, Sandra Zins, is a key suspect in the case, but when the team discovers that the victim might have been brought into the country illegally, the team realizes the case is much bigger than it seemed. Amidst talks of marriage between Cam and “squintern” Arastoo, tensions rise between Brennan and Cam as Arastoo prepares his dissertation for Brennan’s approval.