The Male in the Mail
S7, E4: Dismembered remains are discovered in several mailing boxes at a dead letter office, and the Jeffersonian team identifies the victim as an employee of a local Ship ’n’ Print, where the staff recently split the winnings of a lottery prize. The team uncovers a complicated love triangle between two married employees and the victim, and while motive points to the husband (guest star Ben Savage), a critical clue leads them to solve the crime definitively. Meanwhile, Booth’s grandfather (guest star Ralph Waite) breaks some unexpected news, and Special Agent Genny Shaw (guest star Tina Majorino) learns the importance of teamwork.