The One With the Monkey
S1, E10: As New Year approaches, the gang make a pact to celebrate at Monica and Rachel's flat without bringing any dates. However, as the New Year gets closer, all of them find themselves breaking that promise except for Ross, who brings along his new pet monkey Marcel.