The Orange Bowl
S1, E4: The most important tournament of the entire year is here: The Orange Bowl. Stiles is named the number one seed at the tournament. Ariana does her best to keep her emotions in check. Steffi's past injuries come back to haunt her. Joseph gets heated when a call doesn't go his way, but the outcome brings new opportunity.