The Other Woman
S2, E10: The PHD must deal with a case of mistaken identity in order to get to the bottom of an investigation. While they're busy with the case, Brenda is involved in a different case: Pope's divorce. After being called to testify, Brenda finds that both her career and reputation are on the line.