The Pina Colada Episode
S6, E12: Murray and Geoff team up to pull Beverly, Barry and Erica out of their shared misery that Lainey has left town. Adam’s dread of gym class is amplified when Coach Mellor’s brother, Coach Nick (guest star Bill Goldberg), arrives and uses fear as a motivator. Meanwhile, Coach Mellor (guest star Bryan Callen) prepares for the next step of his life.