The Elephant Princess The Powerful Ballad
S1, E5: Alex learns how to levitate objects and, to celebrate, gifts some magic to Kuru. But when Kuru returns to Manjipoor, he is taken captive by Vashan, who wants to learn more about his cousin. To escape, Kuru uses Alex's magic gift, which has strange consequences for Alex.