The Puzzler in the Pit
S10, E8: After a famous crossword puzzle master is found in an urban fracking site, the Jeffersonian team investigates puzzle champ’s fellow players in order to track down the killer. After discovering that the victim was suffering from a mental illness when he died, the team realizes the case is much more complicated than it seemed. Meanwhile, a very pregnant Daisy seeks comfort from her doula, Valentina , and the newest member of the Jeffersonian family arrives.