The Return
S3, E1: The Ewings are united, with Sue Ellen planning a wedding for John Ross and Pamela. However, solidarity among them can only last for so long. John Ross quickly gets into conflict with Bobby over their joint ownership of Southfork Ranch, while also putting his marriage at risk as he enters into an illicit liaison with Emma. Meanwhile, Christopher's relationship with Elena seems irreparable as Elena returns to Dallas with her own secret agenda for justice.