The Ruthless Pursuit of Blood with All a Child’s Demanding
S1, E4: Claudia's transformation into a vampire teen completely changes Louis and Lestat's lives; as Claudia asks more questions, Louis and Lestat are forced to confront questions about making a teen vampire; Claudia learns dark realities of her new life.