The Scare in the Score
S12, E7: When a series of corpses with ties to Booth’s former Army unit appear around D.C., Booth must dive into his past to find the killer before the killer finds Booth. Meanwhile, Brennan’s father, Max, hides a serious medical procedure from Brennan, leaving her to grapple with her father’s trust and mortality, as well as her family being in danger.