The Sinking Ship The Grand Applause
S4, E15: Bullock and Gordon try to track down someone who is key to Sofia's control over Gotham. Penguin, Lee and Nygma enlist an unlikely ally as they seek revenge, while Selina asks Bruce for a favour to help alleviate her guilt over Ivy.