Hack My Life The World of Hacks
S1, E1: Brooke and Kevin put their hacking skills to the test as they find out which hacks work best for removing pet hair, grilling without charcoal, and opening a wine bottle without a bottle opener. Plus, they'll uncover the best pool party hacks, and craft a hack-filled defense against the rugged outdoorsman.