Hack My Life
The World of Hacks
Brooke and Kevin put their hacking skills to the test as they find out which hacks work best for removing pet hair, grilling without charcoal, and opening a wine bottle without a bottle opener. Plus, they'll uncover the best pool party hacks, and craft a hack-filled defense against the rugged outdoorsman.
Slacker vs. Hacker
Brooke and Kevin determine which hacks work best for combatting spicy foods, peeling potatoes, camping, and keeping the mirror from fogging up after a shower. Plus, they'll see if a fork made from a pencil really does the trick.
Brooke and Kevin compete to discover the best hacks for chopping a watermelon, removing stickers from a locker. Plus, they'll prepare you for your next tailgate and for any encounter with a walking disaster.
Brooke and Kevin put their hacking skills to the test as they find out which hacks work best for popping popcorn and polishing silverware. Plus, they'll uncover the best hacks for working out and using dental floss.