The Goldbergs There Can Be Only One Highlander Club
S6, E16: Despite Beverly wanting the two boys to bond, Adam and Johnny Atkins compete for the head of the Highlander Club at school; Barry tries to ensure that the JTP doesn't fall out of touch after high school.