Those Who Wander
S3, E13: Bo attempts an unlikely rescue against an army to save two people who are dear to her – unaware of the dangers facing those she leaves behind. Kenzi has an epiphany about Hale. Dyson is given an important clue to Bo’s past, just as doubt is cast on his own future.