Three Bridges
S5, E12: Magnum and Higgins try to help Zhao, a close friend of Kumu, retrieve her life savings that were all lost to a scammer. Meanwhile, TC becomes increasingly frustrated at the lack of progress in his recovery and pushes everyone away.