Three Kings
S7, E15: When Peter reads some of Stephen King's works, he imagines his family and friends in three of King's stories. Firstly, Peter, Quagmire, Cleveland and Joe act out 'Stand By Me', whereas 12-year-olds they travel along a railroad track on a journey of self-discovery. Secondly, Peter's take on 'Misery' puts an injured Brian being rescued by his fan, Stewie. Finally, Peter envisions his own version of the 'Shawshank Redemption'.