Mr Mayor Trampage
S2, E3: In the midst of a heat wave, Neil has a fling with Angelica, a prominent commercial actress; Tommy accidentally ruins the joy of Arpi's scratch-off lottery habit and helps her by revealing a secret hobby of his own.