Mr Mayor
Neil Bremer starts his first day as mayor of Los Angeles, where he faces new challenges on the job and at home.
Mayor's Day Out
After visiting a marijuana dispensary in support of his legalization plan, things go awry for Mayor Neil Bremer; Neil puts Mikaela in charge of the mayor's office for the day.
Jayden interviews candidates for an opening on the team; Neil gets sidetracked during a town hall; Orly has a shocking realisation.
A special assignment forces Jayden and Arpi to get to know each other; Neil sets out on a mission to reconnect with Orly after she gets into a little trouble.
Mayor Neil rolls out a new safety initiative as Arpi trains him for his most challenging task yet; Mikaela and Tommy realise the clock is ticking for them to find love.
A mandatory staff meeting derails plans for the team's favourite day of the month.