Party Down
A group of aspiring actors and writers in Hollywood make ends meet by working for a Los Angeles catering company. The crew learn a lot from the different events they are sent to each week.
Willow Canyon Homeowners Annual Party
Henry returns to Party Down catering company; The Party Down team works a gathering for Gordon McSpadden.
California College Conservative Union Caucus
The team works at a conservative caucus where Arnold Schwarzenegger is the guest speaker; Ron offends Constance; Casey longs for Vermont.
Catering a senior singles mixer hosted by Pepper McMasters; Constance has an awkward encounter with an old flame; Casey seeks relationship advice.
The team caters a porn awards after party; Ron gets 'discovered' by a porn mogul; Kyle teaches Roman how to meet women.
Taylor Stiltskin's film producer father is throwing her a sweet 16 party; Henry runs into an old friend. Ron gets some business advice.