Trial and Error
S2, E5: Ryland continues his onslaught of Ann, exposing secrets from her past that threaten to destroy her. Meanwhile, John Ross' plot to take over Ewing Energies solidifies; Christopher changes tactics with Pamela Barnes; and an enemy from the Ewings' past resurfaces.