Truth and Consequences
S1, E5: With tension mounting between the newly married Christopher and Rebecca, family ties begin to unravel when the deed to Southfork is revealed. In order to thwart J.R.'s schemes, Ann seeks help from someone in her past, and Christopher decides it is time to fight dirty.