TWO. THE WIND THAT STIRS IN MAPO
S1, E2: After days of working without pay, Siyul has had enough. Eun finally begins her long-awaited job, and Chun becomes a military officer after passing the state exam, but the world they face is far more corrupt than they had imagined.