Two Tonys
S5, E1: A flood of organised crime parolees changes the landscape of the Soprano-Lupertazzi alliance. Meanwhile, Janice continues the family's Sunday dinner tradition; Carmela and AJ commune with local wildlife, while Christopher baulks at paying the bill on a night out. Elsewhere, Tony tries to introduce his therapist, Dr Melfi, to his 'other' self.