Un-Jaded
S2, E6: Un-Jaded: With Empirical about to discover that Jade has no intentions of writing a book, threatening to end the imprint brand prematurely, Kelsey and Liza, with help from Lauren, plot to sell the rights to Jade's "non-book" to Kelsey's former co-intern who now works at Achilles Press. (S2, E06)