Unlike a Virgin
S5, E2: Vince's former flame, Justine, pawns him off on her friend at a party, leaving him feeling insecure about more than his career. Elsewhere, Eric offers to represent two writers of an indie film script, and Drama remains in contact with Jacqueline.