Valentine's Day in Quahog
S11, E13: On Valentine's Day, Meg goes on a date with a guy she met online, but what does he really want from her? Meanwhile, Lois and Pete stay in bed all day, Brian is visited by his ex-girlfriends and Quagmire is transformed into a beautiful woman.