Van People
S2, E13: Murray takes Erica's car privileges away, which leads her to retaliate by going halfsies with Barry on a shabby used black van that they end up living in much to the despair of Beverly. Meanwhile, Adam doesn't take kindly to being voted "nicest guy" in the school yearbook.