Velocity
S3, E13: After Pete defies corrupt street-racing promoters who want him to purposely lose, the thugs that run the illegal events threaten his life. Pete asks Clark to use his powers to stop them. Furious that Pete would put him in this position, Clark must figure out a way to save Pete and still protect his own secret. Meanwhile, Jonathan begins to suffer the consequences of his deal with Clark's biological father.