Venezuela
S2, E2: Ed Stafford attempts to survive alone in Venezuela's Grand Sabana grassland. Intense rainfall threatens to flood out his camp, but the floodwaters throw him a lifeline when he stumbles across a drowned rodent which provides a substantial jungle feast.