Vestigial Peter
S12, E2: Peter discovers that he has a vestigial twin, whom he names Chip, growing out of his neck. It's not long before Peter resents the fact that everyone seems to love Chip more than him, so he decides to amputate his twin. However, when Peter gets into trouble, he realises he needs Chip more than ever.