V.I.Peeved / Señor Class
S1, E11: Carlota's vlog is discovered by a famous musician in 'V.I.Peeved', then in 'Senor Class', Hector becomes Ronnie Anne and Carl's newest classmate after deciding to finish his schooling. (S1, ep 11)