Virtual Systems Analysis
S3, E16: After sending Troy (Donald Glover) and Britta (Gillian Jacobs) on a date, Annie (Alison Brie) volunteers to keep Abed (Danny Pudi) company in his Dreamatorium. But when she uses the fantasy to try to force Abed to be more empathetic, his personality fractures into dream versions of all their friends.