Wedding Videography
S6, E12: Garrett gets engaged in Jeff's classroom and Jeff and the crew are invited to the wedding. After arriving late to the ceremony, making a scene at the reception, and being told off by the groom's mother, the crew splits off and tries to be the best wedding guests ever.