What About Finding Your Place…
S2, E14: Now that both Brian and Bridget have lost their real estate jobs and she has lost her condo, she moves into Brian's apartment, where he has taken a job as the building manager. Brian then helps two attractive women, Laura and Stephanie, move into the apartment downstairs. Meanwhile, Deena and Dave discuss whether he should move back home to help with their daughter's ear surgery recovery.