What Makes Sammy Run?
S2, E5: Gangsters open fire in a crowded club and kill two gangbangers – one of whom has a connection to an officer. Meanwhile, tensions rise between Sal and Gil on the gang task force. And Sammy confronts his wife, Tammi, after discovering that she has been out photographing gang members.