Magnum P.I. Whispers of Death
S3, E14: A psychic hires Magnum and Higgins to prevent a murder she claims to have foreseen; Katsumoto questions Kumu when her information is found on recovered stolen jewels that once belonged to the infamous Imelda Marcos.