Will You Be My Lorelai Gilmore?
S7, E16: Rory is planning a baby shower for Lane but then gets an interview with the New York Times. Lorelai plays mediator between Lane and Mrs Kim, who are fighting about how the twins should be raised, and Logan tells Rory about his investment failure.