Dead North Winter Is Coming - Part 2
S1, E2: In the case of missing man Christopher Regan, Chief Laura Frizzo is hot in pursuit of two suspects. Chris' lover Kelly Cochran and her husband Jason are on Frizzo's list as he continues his investigation.