Dead North
In the cold, isolated world of Michigan's Upper Peninsula, Police Chief Laura Frizzo launches an investigation into the disappearance of Chris Regan, never expecting to come face to face with a possible serial killer.
Winter Is Coming - Part 1
When Christopher Regan goes missing in the Upper Peninsula of Michigan, police chief Laura Frizzo begins to investigate events leading up to his disappearance in a race against time to find him.
In the case of missing man Christopher Regan, Chief Laura Frizzo is hot in pursuit of two suspects. Chris' lover Kelly Cochran and her husband Jason are on Frizzo's list as he continues his investigation.
Kelly and Jason Cochran, the top suspects in Chris Regan's disappearance, skip town after their house is searched. A few months later, one of them is found murdered as the investigation continues.
One of the top suspects in the Chris Regan disappearance is found dead after skipping town some months before. Police Chief Laura Frizzo is on a mission to find the killer and make an arrest.